torsdag 25 oktober 2012

Vinn biljett till Allt för hälsan!



Torsdagen den 8 november slås portarna upp till årets "Allt för hälsan" på Stockholmsmässan i Älvsjö. Till och med söndagen den 11 november kan man delta på seminarier, provsmaka hälsosam mat, få massage, testa yoga, inspireras... 

Jag har besökt den här mässan tidigare och tänker gå i år igen. Har ni tänkt gå? I så fall vill jag tipsa om att två personer kan vinna varsin biljett (värd 140 kr) på min vän Hannas blogg! Klicka er dit och tävla vettja! :)

Här hemma tittas det i detta nu på Hela Sverige bakar... Mums! Skulle inte vara så dumt att få vara där och provsmaka! :) Idag gör de bakelser... Tittar ni också och dreglar..? 

2 kommentarer:

  1. Låter kul:) När flyttar Moltas in i eget rum? Spännande:)

    Hoppas att ni har haft en bra dag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ska också försöka ta mig dit, nu är jag ju inte den mest hälsomedvetna människan,
    men jag har varit där tidigare och tycker det var en bra mässa:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica