måndag 8 oktober 2012

Korg av tidningspapper

Den här korgen köpte jag på Skattgården i lördags. Jag hade inte tidigare sett den här typen av korg... Den är nämligen gjord av tidningspapper! Riktigt läcker tycker jag. Just nu fungerar den som förvaring av Moltas "bordsleksaker"; såna som lätt kan plockas fram när han sitter i sin matstol.


Vaknade i soffan för en stund sen. Hade tydligen somnat ifrån Ensam mamma söker... Rackarns! Det som jag hade tänkt titta på. Får bli tv3play vid tillfälle! :) Nu är det dags att nanna kudden. God natt på er!


2 kommentarer:

  1. Så fin den var, fick du med dig något mer hem?:) Det är riktigt mysigt att ha sommarstuga där uppe, havet är ju såå mysigt! och sen är det ett plus att skattgården har öppnat:) Washitejp är verkligen kanon bra, det kan man använda till allt:)

    Hoppas att ni har haft en bra dag! Vi har hälsat på en vän till mig som precis har fått en liten Nils:) Vad har ni gjort?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser redan att min syster, Emma, har frågat dig om ni köpte något mer? men jag är också nyfiken:)

    Det är så mysigt på Skattgården!

    Hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica