måndag 29 oktober 2012

Inspiration Grafitgrå

Jag vill dela med mig av ett gäng bilder från en av mina favoritbloggar... Grafitgrå. Bloggerskan Elin är florist, inredare samt designer, och beskriver sin blogg så här: "Grafitgrå har som högsta mål och vision att inspirera och att med det enkla skapa det oemotståndliga. Att förmedla en känsla och låta dig uppleva..." I min ögon har hon lyckats! :)

Elin har nyligen öppnat butiken Grafitgrå Industri, som är belägen utanför Huskvarna. Där säljer hon mycket av det man ser här på bilderna. Önskar att den låg lite närmre Uppsala..! ;)

Så, varsågoda... Njuuuut!




















Gillar ni också grå toner i inredningen? Jag tycker att det är hur fräscht som helst!

Hoppas er nya vecka börjat bra.


4 kommentarer:

  1. JÄTTE FINA BILDER!

    Jag gillar betongbordet!

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket snyggt, hade sannerligen passat bättre med butiken i Uppsala trakten ...he he

    kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Jag brukar också besöka hennes blogg! Innehåller en väldans massa snyggt och skulle också gärna vilja besöka hennes butik, men ligger tyvärr lite långt bort..

    Jag älskar grå inredning, en favorit är grå betong:)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen superfina bilder! Jag brukar kika in hos henne ibland men hos dig var det första gången idag! Gillar det jag hittar här också, så tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica