tisdag 16 oktober 2012

Besök på 4H-gården

Idag åkte Moltas och jag till 4H-gården i Gränby, Uppsala. Vi gillar verkligen det stället, båda två! :)

Glad son och mor.

Det är så mysigt att bara strosa runt där och hälsa på djuren. Moltas är mycket intresserad av samtliga invånare på gården, men idag var det nog de två linderödssvinen som var mest poppis. De var inne i sin stia, så vi kom riktigt nära, till Moltas stora förtjusning.

Nyvakna Linderödssvin.

Även smågrisarna var närgångna! :)

Närgången griseknoe.

Gaaah... Snart är det bara tre månader kvar av min mammaledighet... :( Läskigt vad fort tiden går! Jag försöker verkligen njuta till fullo av tiden med vår lilla guldklimp. Mysa, busa och göra utflykter. Som till 4H-gården till exempel. Vi återvänder dit snart igen...

4 kommentarer:

  1. Så mysigt med utflykter, härligt att barnen får umgås med olika djur:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hei!
    Velkommen som følger hos meg, takk for fine ord! Jeg liker din blogg, kommer tilbake hit!!

    SvaraRadera
  3. Så koselig med gårdsbesøk! Jeg savner tiden når barna var små og ville besøke dyrene :) Så nyyyyyt! ;)

    PS: Jeg har en giveaway på bloggen min hvor man kan vinne et foto - heng deg med da vel;)

    Fin onsdagskveld til deg :)

    //Beate

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen lika smak & den prickiga & randiga kudden påminner om de jag har från Afroart:) Det var riktigt mysigt med kompishäng!

    Vad har ni haft för er?

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica