söndag 7 oktober 2012

Skön söndag och soffbord av lastpall - del 2

Har haft en riktigt mysig söndag. Mys med mannen och Moltas på förmiddagen, och efter lunch fick vi besök av min bror Jocke, hans fru My, deras dotter Minou (1 år o 8 mån) och vovvarna Gandalf, Marcus och Lillis. Jocke hjälpte först Lennart med garagebygget, så då passade vi övriga på att ta en promenad till Biskopsgården för att insupa lite inspiration. På kvällen blev det grillning. Länge sedan sist nu, och det va sååå gott! Kusinerna Moltas och Minou verkar få mer och mer utbyte av varandra för varje gång de ses, och de är ju bara så gulliga tillsammans. :) Dagen rundades av i tv-soffan, med Solsidan och Partaj. En riktigt mysig söndag med nära och kära helt enkelt.

Jocke hade med sig något till sin lillasyster idag... En lastpall! Noga utvald bland alla hans vedpallar tyckte han att just denna skulle passa perfekt till mitt bord. Och jag håller med honom. Tror att denna blir toppen! Smidigt värre...att inte ens behöva fixa pallen själv. Tack bror! :) Nästa steg; inhandling av hjul... Fortsättning följer.

Nu en lastpall, om några dagar ett soffbord.

Har ni haft en bra söndag?

4 kommentarer:

  1. Vilket fynd!! Spännande att se när det är klart:)

    Ha en fin start på veckan! /Linda

    SvaraRadera
  2. Häftigt!! Det kommer bli super fint.. Lycka till..
    Såg du mitt svar på in sida? =)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas det blir bra! :)
      Yes, såg ditt svar, tack!! Riktigt kul att besöka din butik och att träffa dig! Önskar dig och din familj en fin höst också.
      Kram tills vi ses igen.

      Radera
  3. Ska bli kul att se när det blir klart!:)
    /Jenny

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica