söndag 28 oktober 2012

Fyndat hos föräldrarna - igen!

Idag var vi hem till mina föräldrar på lunch. Brorsan med familj var också där, så det blev kusinhäng för Moltas även denna helg. Såå mysigt och kul, verkade både Moltas och Minou tycka! Det skiljer ett år mellan dem och de verkar ha "nåt speciellt" ihop... de förstår varandra på något vis. :)

Och tror ni inte att jag, precis som sist vi var där, hittade undanstoppade fynd, som fick följa med oss hem! Va sägs om dessa tre godingar?
 
 
Min pappas gamla boxningshandskar. Hur coola som helst! Kommer att hängas upp på väggen någonstans... En fin vas/flaska. En gammal ullsax.
Kul med såna här oväntade fynd! :)

Nu blir det solsidan och chokladmousse för mannen och mig... Funkar! :)

6 kommentarer:

  1. Men jösses vad läckra grejer! Boxningshandskarna är huuur fräcka som helst och dubbel glädje att din pappa haft dem! Upp på väggen med dem! Skitsnyggt! Solsidan är stående inslag på söndagarna här :-)

    SvaraRadera
  2. Häftiga grejer du har fyndat!! Jag älskar när man gör fynd hos familjen/släkten, har bland annat fått mycket av min farmor:) Det är ju så kul och dessutom finns det ju massor minnen som följer med sakerna:)

    Ha en fin dag! /Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig blogg du har!!!

    Om du gillar inredning får du gärna kika in på http://pysselmartan.blogg.se
    har just nu en tävling som du kanske vill vara med i!

    Hoppas du får en bra dag :)

    SvaraRadera
  4. Verkligen tuffa boxningshandskar de kommer att bli en fin inredningsdetalj, själv vill jag ha ett par gamla ballerinaskor att hänga upp någonstans ;) Vasen var också superfin!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Vilka fynd du gör hos dina föräldrar...så härligt, boxhandskarna var ju
    bara fantastiska:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga fynd! Ja, man gör rätt som snokar i gamla lådor på vindan, där kan man hitta roliga orginella saker.
    Jättemysig blogg :)
    /Jessika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica