lördag 20 oktober 2012

Moltas 9 månader

Hipp hipp hurra! Idag blir vår älskade lilla Moltas 9 månader! :)

Två månader gammal.

Läskigt va fort tiden går... Det känns ju nästan som om det var igår som han låg på mitt eller mannens bröst som en liten groda... Då han helt plötsligt somnade så... Eller när han sov i soffkuddsskarven... "Skarvade" som vi kallade det! :) Ett av hans favoritställen när han var en liten "orörlig" plutt. Tänk att vi kunde lägga honom där, och han låg kvar så... Känns nästan overkligt idag, nu när han är en riktig liten vilding! :) En kille med mer sprall i benen får man leta efter! Och så glad... Vaknar nästan jämt med ett leende på läpparna och blir alldeles till sig när man drar upp rullgardinerna... En ny dag med nya äventyr liksom! :)

På 4H-gården i torsdags.

Ååå, jag blir alldeles varm om hjärtat och tårögd bara jag tänker på honom. Älskade unge. Älskade, älskade unge... Nu börjar mamman lipa... Lyckotårar. Långtifrån de första... eller sista heller antar jag! :) 


3 kommentarer:

  1. Mysiga Moltas, grattis på 9-månadersdagen. Vi ses någon dag vecka 44 :)

    SvaraRadera
  2. Åh, stort grattis till sötnosen och hans goa föräldrar! Vilka fina bilder. Trevlig helg på er!

    Kramar Jenny

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica