torsdag 4 oktober 2012

Resväskorna på plats!

Nu har de flyttat in! De gamla resväskorna som jag hittade på föräldrarnas vind. Och de är precis så charmiga som jag hoppades de skulle vara, när jag först såg dem i det dunkla ljuset på vinden. :) Nu la jag en tidningshög och ställde en vas ovanpå, men eftersom vi har en liten klätterapa här hemma, får nog iallafall vasen lyftas bort...


De är ju inte bara fina att titta på dessa väskor, funkar såklart utmärkt som förvaring också. Tror att ljuskoppar och ljus ska få bo i den ena.

Tidigare idag var Moltas och jag ut på "ryggsäcksprommis". Vilka härliga höstfärger vi har nu! Bussar på en bild från vår tur... Min lilla älsklingsbjörn... :)

3 kommentarer:

  1. Resväskorna där intill väggen blev ju superfint!! Vilken tur att du tog en sväng på vinden :-) Innehållet i väskan gick ju inte heller av för hackor... kul med en kompis på hyllan! Tack för titten och kommentaren inne hos mig... jag säger detsamma, fin blogg! Jag återkommer gärna. Jag lägger till dig i min blogglista om det är ok...

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Ser att filten från Ikea också har fått en plats där:) Nu är vi hemma efter mamma dagen, 6 mammor & 10 barn, vilket liv:) Nu ska vi vidare & testa på 3 barnslivet, ska vara barnvakt åt min systers barn + Eliah också:)

    Hoppas att ni får en mysig dag uppe på 4 H!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina resvärskor - grymt fin färg också!
    /Jenny

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica