fredag 5 oktober 2012

Tidningsstund

Fredag och underbart väder. Härligt! Moltas sussar nu sin förmiddagslur, och då passar jag på att ta några lyxminuter... Lutar mig tillbaka bland kuddarna i soffan med två nyligen införskaffade tidningar som jag inte hunnit läsa än.


När Moltas vaknar blir det full fart igen. Lunch och sen iväg till 4H-gården för att hälsa på djuren. :)
Efter det lite middagshandlande på Gränby. Och eventuellt smiter vi in en sväng på Granit... Och kanske även Lagerhaus... När man ändå är där lixom! ;)

Trevlig fredag på er!

3 kommentarer:

  1. Sådana där minuter är värt mycket! Tid att ladda om batterierna... Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  2. Hejsan =) Trevligt att jag hittade till dig. Älskar med svart och vitt. Hemma målade vi köket svart och kombinerade med mycket vita detaljer, blev myyys!
    Kram och ha en toppen dag

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica