söndag 14 oktober 2012

Soffbord av lastpall - del 3

Nu är lastpallen på plats och jag är helnöjd! Mannen behöver nog lite tid för att vänja sig vid den nya looken, men säger att "Det blir nog bra"... vilket jag tar som ett godkänt betyg! :)

Moltas har inte hunnit utforska bordet så noga än, men vi kommer troligtvis lägga en glasskiva ovanpå, med tanke på stickorna...
Även några nya kuddar har fått flytta in...

Sväng- och låsbara hjul från Clas Ohlson.

Underbart betongfat som min händiga mamma gjutit.

I den bruna vasen: piggsvinstaggar som jag hittat i den Namibiska öknen.

Och från andra hållet ser det ut så här! :)
Idag har vi varit på kalas hos min bror med familj. Gott fika och trevligt sällskap, som alltid! Hade tänkt fota en hel del inredningsdetaljer i deras hem, för att visa här, men det glömdes helt bort. Tar det nästa gång helt enkelt! De har nämligen ett supermysigt och fint hem... som i somras var med i Expressens Leva & Bo! :)

Här hemma har vi just skrattat åt Partaj på TV. Vid vårt nya bord. ;)
Trevlig söndagskväll på er!


10 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev med bordet!! Riktigt bra!!
    Fint vardagsrum ni har också, många fina detaljer:)

    Ha en fin måndag! /Kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt!!! Du är duktig du! Ja visst har Mateus mycket fint, jag har två av deras stora fat här hemma, man kan ha dem till så mycket:)

    Vad hittar ni på idag?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kanonsnyggt!! Det ser ut som ett uppslag i bästa inredningstidningen på marknaden! Ni har verkligen fått till det snyggt med lastpallen! Gött med nöjd man också :-)

    SvaraRadera
  4. Verkligen urfint!
    Jätte snygga bilder!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vad häftigt det blev :)

    Gör din mamma sådana där fat på beställning också? Jag har länge funderat på att göra ett men kommer ju aldrig till skott.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jätte snyggt! Vad du kan! Vad fint ni har hemma, många fina detaljer och härlig mix.

    Kul att se bilderna!!

    SvaraRadera
  7. Vad snyggt det blev! Ni ser ut att ha det fint och mysigt hemma!

    SvaraRadera
  8. Hej Jessica

    Vi på Mecka reklambyrå är intresserade utav att använda en av dessa bilder i samband med ett inredningsmagasin.

    Hör av dig till lotta.johansson@mecka.se

    Med vänlig hälsning

    Mecka reklambyrå
    www.mecka.se

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica