onsdag 1 maj 2013

Svettig fotografering

Idag var lilla familjen iväg till Therese Rowa på Rowasfoto utanför Uppsala, för fotografering av Moltas. Både mannen och jag tyckte att detta skulle bli jättespännande och roligt! Och visst blev det spännande... Och framför allt svettigt! Jösses va ungen INTE ville vara stilla..! I en timme höll vi på med diverse rekvisita för att fånga hans uppmärksamhet... Ballong, sparkbil, maraccas och diverse leksaksdjur... Och mamman och pappan (och Therese också för den delen!) dom hoppade, stampade, lekte tittut, klappade händerna, sjöng och grimaserade. Om det funkade? Måttligt! Allt utanför fotoområdet var ju självklart galet intressant... Älskade lilltroll... That's our boy! :)

Therese och Moltas in action.

Men några sekunder här och där höll han sig faktiskt relativt stilla inom rätt kvadratmetrar... Så någon bild hoppas vi ju att Therese har fått till i alla fall! :) Det visar sig om några dagar, då vi kommer få se bilderna... Åååååå va jag är nyfiken!!!

Nu är det soffan framför "Humorgalan - för varenda unge" som gäller här hemma. Jag har laddat med hushållspapper, för här lär det fällas tårar... Tittar ni också?

4 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att bli kanonfina bilder... fina minnen! Kollar på Arga snickaren :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert fina bilder! Levande, helt klart! :)
    Vill nog minnas att fotografen varit lärare på mina barns skola? ;) :)
    Humorgalan står på i bakgrunden :)
    Kram /maria

    SvaraRadera
  3. Jag tittar också, och skrev lite jag med på bloggen! Jag är världsförälder, och hoppas att tusentals hoppar på ikväll. Vi tittade tillsammans en liten stund, jag och barnen. Svårt att förklarad et där med att alla inte är värda lika mycket överallt, när Vilmer så säkert medan han tittar mig i ögonen, rynkar panna och säger " alla är ju lika mycket värda, det har ju du sagt"

    Ses imorgon! kram

    SvaraRadera
  4. Nu var det länge sen jag kikade in här så jag har massor av läsning att ta igen:) Jag tror säkert att det blev en del fina bilder, hoppas du delar med dig av några sen.
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica