torsdag 2 maj 2013

Äppellåda på hjul



Jag älskar vår gamla låda, som numera står på hjul. Jag tycker att den är precis lagom ruffig, och tack vare hjulen har den även en touch av industri över sig. I like! :) För tillfället huserar det tidningar i den.

Nu har vi fått se bilderna som Therese Rowa fotade på Moltas (och mannen och mig) igår... Snabba ryck må jag säga! Och dom är sååååå fina!!! Wow... Vi är imponerade! Trodde inte att hon skulle lyckas få till så många bra på den spelevinken. 

Tjipp!


4 kommentarer:

  1. Man kanske skulle sätta jul på batterielådan eller margarinlådan där utepå altanen, jättefint ju!

    SvaraRadera
  2. Men så fin! Jag har velat ha en (eller flera) såna liknande lådor jättelänge men vet inte vart jag ska hitta nån sån.. Tips?

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Jag har också funderat på att sätta hjul på någon av våra trälådor, men inte kommit till skott;)

    Trevlig helg! /Linda

    SvaraRadera
  4. Vilken otroligt snygg idé! Tack för inspirationen. Vilket fin hem ni har och en bra blogg. Kul att jag hittat hit. Kram Louise www.stylinghouse.blogg.se

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica