tisdag 15 januari 2013

Tisdagsinspiration





 
En hel del roliga detaljer i denna etta från Alvhem mäkleri & interiör tycker jag. De vikta pappersdekorationerna på översta bilden är ju hur coola som helst! Som väderkvarnar. Och snyggt med den bruna stolen till det svarta skrivbordet och allt det vita... Tidningsklämmorna i hallen gillar jag också... Och spana in "mattan" vid soffan... personligen vill jag nog ha en riktig matta vid soffan, men detta var ju en kul och annorlunda idé!
 
Nu tänker jag gå och nanna kudden... så natti natti till er allihopa! Hoppas att ni vill komma tillbaka hit till mig. :)


4 kommentarer:

  1. Den översta bilden har sett för ett par dagar sedan och sparade bilden direkt i min inspirationsmapp :-) Väderkvarnarna är supercoola! Jag gillade också mixen väldigt mycket. En sådan stol är jag på jakt efter... "Mattan" var verkligen fräck, även om en riktig är coolare, men vilken rolig idé! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Älskar att gå in på alvhem och bara bli förundrad hur duktig stylisten är.Alla hemmen där har ju så mycket potenial..klart jag kikar in här och hälsar på dig.Bra att du delar recept tips också.Det kan behövas ibland då inspirationen tryter.Kram A

    SvaraRadera
  3. Grymt fint hem, helt i min smak, tack för inspon. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Vilken kontorshörna! Wow. Så vill jag ha det! :) Tack för insperationen!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica