måndag 10 december 2012

Söndagens loppis...

...resulterade i en inredningsdetalj för min del! Jag är inte helt säker på exakt vad det är för någonting, men jag föll i alla fall för den! :)


Det är alltså någon slags skylt, och på baksidan står det Uppsala Polis. Kan den ha suttit som benämning på en cell..? Eller på en cykel eller bil..? Eller..? Någon som vet?
 
Hursomhelst tycker jag att den är riktigt cool, och just nu får den stå på en av tavellisterna i köket. Visst är det väl smidigt med såna här små hyllor... så himla lätt att ändra look på dem, beroende på humör och vad man har till hands just då. Jag som är en sakflyttare av högsta rang byter plats på saker och ting lite titt som tätt, bland annat på dessa tavellister. Men just nu ser de ut så här iallafall:


Även Ice Age 4 följde med oss hem från loppisen. Både mannen och jag älskar de filmerna... :) sååå charmiga ju!
 
Nu får vi vänta till nästa år till nästa loppis på Fyris Park. Den som väntar på något gott...

5 kommentarer:

  1. Superfin och annorlunda grej att komma hem med från en loppis! Den var galet fräck! Fina bilder från köket och härlig inspiration som alltid!

    SvaraRadera
  2. Kul med fynd på loppisen:)

    Hoppas att ni får en fin dag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilket superfynd:) Snyggt du har det där på dina hyllor!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Kul med loppis och jättesnygg skylt, kram

    SvaraRadera
  5. Vilket roligt fynd :-) Den var riktigt fräck tycker jag!
    Mmmm vilket gott recept på köttbullar och tomatsoppa, ja i denna kylan är väl soppa det godaste man tillaga...

    Ha en fin tisdagskväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica