måndag 17 december 2012

Läderremmar till pyntet



 Har sett här i bloggsvängen att man ju kan sätta lädersnören i julgranspyntet, för att få den där ruffiga känslan. Så jag testade detta på pyntet vi har i vår lilla tallegren i vardagsrummet... blev riktigt häftigt tycker jag! Tänk att så lite kan göra så stor skillnad.
 
 
 Idag har jag betat av de flesta klapparna på inköpslistan. Mina föräldrar agerade Moltaspassare, så jag kunde ränna runt i affärerna obehindrat och i högt tempo... Effektivt med andra ord! :) Så himla uppskattat att få lite egentid då och då... Verkligen guld värt. Och det tycket nog Moltas med! :)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Lädersnöre är bra mycket snyggare än annat kan jag konstatera nu... Görfint ju!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint pynt! Förlåt att jag är så seg att kommentera, ibland känner man att tiden inte riktigt räcker till och så är det nu, men efter jul är jag tillbaka igen:)

    Hoppas att ni får en mysig jul!

    KRAM

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica