torsdag 27 december 2012

God fortsättning!

Hej allihopa och god fortsättning!
 
Jag har tagit några dagar helt ledigt från bloggandet, och tänkte faktiskt vara så crazy att jag tar några till... tror jag! :) Gör ett inlägg här nu om vår jul bara... med hjälp av några bilder.
 
Min brorsdotter Minou rejsade runt på Moltas racerbil. :)

Precis när min mamma var iväg och köpte tidningen kom tomten...
 
...och det var en kurvig sådan! :)
 
Hundar och ungar... och My, Jocke, min pappa och mannen min.

Mina älsklingar...
 
På juldagen kom mannens bror med familj. Saga, Kajsa & Moltas öppnar paket.

Då blev det vintergrillning! Galet gott...

Nu fortsätter jag mitt "jullov" med mina älsklingar.... men snart är jag tillbaka i bloggvärlden igen!

Må väl allihopa!

8 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut!

    God fortsättning till dig också.
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för gulligt julkort....det kom idag :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut!

    God fortsättning till DIG också:)

    SvaraRadera
  4. Bloggvila och umgås med familjen är aldrig fel... fast jag blev glad att du bröt den tillfälligt för att kika in till mig :-) Vilka härliga grejer det fanns på Allrum! Jag håller med! Jag är jätteglad över vinsten! Ha ett jättegott nyår!

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år!
    Har också jag tagit vila,
    man hinner inte med allt...

    Närmast är att ta tag i din award till mig! <3

    Ha ett gott slut och en god början
    på det nya året!

    Kram Cathis

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad kul att du hittade in till mig, så jag hittade dig =))
    Vilken fin blogg och vackert hem du har!

    Gott Nytt År!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  7. GOTT NYTT ÅR till DIG & DIN familj

    Nyårskramar Åsa

    SvaraRadera
  8. Jag är lite nyfiken på vart du köpte tavlan "Do more what makes you happy" Den var jäkligt snygg! Bra blogg btw.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica