onsdag 5 december 2012

Fat med julstämning

Idag trotsade Moltas och jag busvädret och åkte en sväng till Gränby köpcentrum. Ett stort fat från Indiska inhandlades och likaså ett litet renhuvud från Åhlens. Tillsammans med några ljus och en hyacint blev det lite julstämning över det hela.


Nu ser jag fram emot att hyacinten slår ut... Den doften är fantastisk tycker jag!

Busvädret som sagt... Jösses! När jag rattade fram genom den djupa snön, fick jag minnen från min Namibiaresa... då min vän Linda och jag rejsade runt i en Land Rover i den namibiska ökennatten och spanade efter hyenor... Att köra i djup snö känns ju ungefär som att köra i djup sand. Underbara minnen! :)

Har ni också tampats med snöoväder idag?

3 kommentarer:

  1. Snöoväder? Jo, men visst! ;)
    Så mysigt du gjort! Älskar det där ren-huvudet ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Fint du gjort och vilken snygg bricka! Den måste jag spana in, tack för tipset:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. snyggt du gjort!
    Galet med all snö. Hoppas verkligen snökaoset lugnar ner sig idag ska nämligen till Stockholm och läste om resor på över 4timmar igår!!

    Ha en härlig dag

    kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica