lördag 15 december 2012

Snyggt papperssortiment

Har ni sett det här nya papperssortimentet från IKEA? Riktigt snyggt tycker jag!

Bild från IKEA Livet hemma

Trist att det BARA går att köpa på nyöppnade IKEA Älmhult i Småland... :( ligger ju en aningens långt bort för vår del, tyvärr.

Nu ska mitt lilla make over-projekt komma på plats här hemma, så imorrn blir det redovisning med bild. :) Lite mörkt att fota nu... Lilla projekt som sagt... det är bara en liten dekorationsgrej, men kul ändå tycker jag!

Sen blir det tv-soffan och varsin chokladmousse till mannen och mig. :) Önskar er en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Det där papperssortimentet gillar jag skarpt! Kul med sådant :-) Vad kul med ett projekt! Hoppas vi får se :-)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt sortiment, men varför bara i Småland???

    Tittar in på projektet imorgon:)
    Kram Åsa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica