torsdag 18 juli 2013

Snyggt på mannens arm

För några veckor sen skrev Tina på sin mysiga blogg Home2Tiny, om ett armband hon köpt till sin man. Armbandet var verkligen ursnyggt och jag blev så inspirerad att jag omedelbums beställde ett likadant till min man! :) Det fick bli en sommar-/"bra jobbat under pappaledigheten"-present helt enkelt!
 
Ett tufft armband i en tuff låda!
 
Armbandet är av märket Fossil, och jag beställde det härifrån. En utländsk webshop, men jag fick armbandet med budservice efter ynka två dagar, inte illa! :)
 
Mannen min blev riktigt glad över sitt armband, och det passar alldeles utmärkt på hans arm. På pricken hans stil!
 
 
Idag kom vi hem efter tre dagars mys på Gräsö i mina föräldrars sommarstuga. Det är så härligt att vara där ute... avkopplande, okomplicerat och trevligt. Och som vanligt körde Moltas järnet med mommo och moffa... :) det var ett ständigt gripande efter den ena eller andras pekfinger, för att få dem att följa med dit han ville. Hihi... han vet vad han vill den där lille mannen! :)
Och va med smultron vi plockat dessa dagar! Det finns ju hur mycket som helst i år! Moltas fullkomligen älskar dessa bär, och vem gör inte det förresten?
 
Apropå mommo o moffa så kommer dom hit imorgon för att passa trollpojken. Då ska nämligen mannen min och jag ha en dag på tu man hand. Ska bli sååå mysigt!
 
Natti natt!

9 kommentarer:

  1. Jättsnyggt! Min sambo har ett liknande jag köpt till honom som jag gillar jättemycket på honom! Vilka mysiga dagar, ser fram emot när vi ska åka och bara vara i vår stuga på semestern!
    Mysigt imorgon, ta hand om varandra!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  2. Superfint armband på din snygging! Tyvärr har E inget smyckeintresse alls bortsett från ringen på sitt finger. Men, han gillar kläder så jag får leta presenter i den genren istället!

    Lillflisan är nog förmodligen en av mycket få, men hon gillar verkligen inte smultron. De växer ju som ogräs hemma hos oss, men varenda gång jag försöker få henne att ändra uppfattning så spottar hon ut dem! 😳

    Dejt snart?
    Puss ❤

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har en mysig dag idag! Lite blåsigt kanske, men kring er kärlek blåser det nog inga hemska vindar :) Kram vännen!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni har en mysig dag idag! Lite blåsigt kanske, men kring er kärlek blåser det nog inga hemska vindar :) Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Kul att mannen gillade det o tack söta för dina fina ord om min blogg, det värmer. Mr C har knappt tagit av sitt armband sen han fick det så det tar jag som ett bra betyg. Sååå mysigt med en dag för bara er två, njut o ha det riktigt härligt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Jäääättesnyggt! Var där inne på den sidan senast igår o tänkte beställa nåt sen, till mannen jag också, när vi kommit hem från Öland!
    Så härligt med lite mys på tu man hand. Sånt borde man verkligen göra oftare!
    KRAM och ha det så fint!
    Judita

    SvaraRadera
  7. Poppis med Fossil-armband till männen men de är ju supersnygga oxå!
    Fin Dagens på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt var det:) Passade perfekt där på armen!

    Gräsö...måste komma det en sväng igen denna sommar:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Vilket ursnyggt armband. Min man bär inte smycken, men annars skulle jag bums beställa ett till honom också. Vilken bra present!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica