fredag 12 juli 2013

Privatloppisfynd: plåtskylt

Nu har den äntligen kommit upp på väggen... Öppet-skylten som jag fick ta med mig hem från den av mig numera omtalade Privatloppisen! :) En plåtskylt med lite lagom mycket repor och rost = me like!
 

 
Hihi... Moltas blåa traktor fick tydligen också vara med på en bild... i nedre högra hörnet på bilden här ovan. Hans leksaker ligger ju allt som oftast både lite här och där, så det tidigare ganska monokroma hemmet har ju verkligen fått sig lite färgpiffing! :)
 
Suddig bild tyvärr... men, men...
 
Porslinsträdet på hyllan, som man ju sett figurera i måååånga hem under åren, har stått på ett annat, lite mer gömt ställe här hemma rätt så länge. Jag har liksom varit lite less på det. Men så för ett tag sen kände jag att jag blev förtjust i det på nytt, så då fick det flytta in i vardagsrummet. :) Tänk va man kan ändra i smak och tycke, fram och tillbaka... Känner ni igen er?
 
Idag jobbade jag min sista dag innan fem veckors semester! Jösses så skönt! Eller ja, jag ska jobba ett par timmar hemifrån nästa vecka och ska till jobbet två dagar mitt i ledigheten, men det räknas inte tycker jag..! :) Vacation, here I come!!!
 
När jag kom hem från jobbet ikväll fick jag en jättefin gåva av min älskade man... Åh, va glad jag blev! Både för själva tanken och för gåvan i sig. Men mer om den en annan dag! :)
 
Baj baj!

8 kommentarer:

  1. What??? Kan det finnas fler grejer som loppats på ett och samma ställe?? Det hade varit riktigt kul att se hur det ser ut i hemmet/förråd/ladugård som du har varit och fyndat :-) Riktigt coola grejer.... Kul!!! Lovely med semester! Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  2. Snygg skylt..Vad härligt att även din semester kommer nu, vädret är ju heelt fantastiskt:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hur snyggt som helst! Gillar din stil, vännen! :)
    Ja, det ska vara leksaker lite här och var när barnen är små! Det är det som är livet, ju! ;) :)
    Fint av mannen att ge dig en gåva! Jag fick pioner av min, när jag gick på semester :)
    Kram och ha en fortsatt fin helg och en skön lång ledighet!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Men gud vad fina saker du fyndat! Skylten var ju grymt fin :D

    SvaraRadera
  5. Jisses vad du alltid fynda fina saker på loppis, skylten är grym.. Städhjälp låter otroligt skönt att ha, något jag minsann ska fundera på. Ha en fortsatt fin helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Vilken julafton, den där privatloppisen :)
    Hade också de där träden, tyvärr åkte de i backen bägge två, men de är otroligt fina och passar faktiskt var man än ställer dem :)
    kram, kram

    SvaraRadera
  7. Vilken häftig skylt :)

    Kram Malin

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica