måndag 15 juli 2013

Min allra första Dagens!

Jag tycker att det är lite skoj när andra lägger ut en Dagens outfit... så va 17, då kan jag väl jag också göra det! :) En mobilbild i en smal spegel, men strunt samma! Here I am today!
 
 
Hängseljeansshorts från H&M (2 år gamla).
Topp från Vero Moda.
Kilklackskor från Din Sko.
Gammalt nitarmband från Lindex.
 
Shortsen är av "Boyfriend-modell", och inte direkt smickrande för figuren, särskilt inte när man som jag har lite (läs ganska mycket) höfter och rumpa. Faktum är att jag inte använt dem en enda gång, förrän tills för några veckor sen... Men då gav jag dem en chans, och nu gillar jag dem faktiskt! :) Så nu åker dom nog på titt som tätt denna sommar, trots att det blir lite "ladugårdsdörrsvarning" över baken..! ;)
 
Första dagen på min semester idag... lovely! Tror att jag kommer stå ut med detta i fem veckor faktiskt! ;)
 
Må väl gott folk!


9 kommentarer:

  1. Jättefin är du! :) Ser då ingen ladugårdsdörr!
    Jag är inte bekväm med dessa "dagens", men det kommer faktiskt en bild på mig snart ;)
    Njut av din semester!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Jag ser inte heller någon sådan dörr! Vad kul att få en dagens av dig! Härlig känsla när semestern precis startat! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Nämen va kul att ha hittat hit och va kul med en Dagens!
    Kände mig inte alls bekväm med de där "dagens" i början heller men man får ju bjuda lite på sig själv... Och jag säger som de andra tjejerna: VILKEN DÖRR?? ;-)
    Så fint och personligt ni har det- gillar´t jättemycket!
    Kommer hit snart igen!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  4. Men snyggo!! Och du är väldigt smickrande så fler dagens vill vi se!

    Kram fina du!
    Fredrika

    SvaraRadera
  5. Härlig outfit :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Å vad kul att få se dig med en dagens. Du är ursnygg o den enda "dörr" jag ser är ytterdörren jag skymtar i bakgrunden. Fina du. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Superfin outfit, somrig & fräsch:)))
    Och så snyggt det blev med nya matta, passade super hemma hos Er!

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica