onsdag 5 juni 2013

Kramar

Den här fina presentetiketten designad av Ylva Skarp fick jag med mig från butik Skattgården sist jag var där. (Tack Linda! :)) Det är alltså en presentetikett, men jag tycker att den funkar minst lika bra som dekoration i min torra tallegren i vardagsrummet.
 

Kollade nyss på Wikipedia vad det stod om kramar, och fick då lära mig att det ju finns en Internationell kramdag, eller Kramens dag som den kallas i Sverige! Och hör och häpna, den infaller på min födelsedag! :) 21 januari minsann! Så då uppmanas alla i hela vida världen att kramas lite extra. Personligen tycker jag att man kan kramas lika mycket även på årets övriga 364 dagar... :)
 
 
Kram på er! ;)

3 kommentarer:

  1. 21 januari aha..kramdag & din födelsedag vilken combo:)))
    Själv fyller jag den 20:e januari men det är väl ok att kramas då med även om det blir en förskottskram:)

    Här kommer ännu en kram//Åsa

    SvaraRadera
  2. Kram på dig!
    Och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Så fin!
    Vad härligt med en kram-dag på självaste födelsedagen!
    Ha en fin kväll
    kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica