fredag 20 september 2013

Nytt runt halsen och coolaste påsen

I förra veckan köpte jag mig en ny scarf. Urläcker om ni frågar mig! Lite leopard med en touch av rock n' roll! :) I like!

Spana in dessa sötnosar liksom! ;)

Och påsen den fraktades hem i var inte fy skam den heller... jag tycker att den är så snygg, så den bara måste få stå framme! Så just nu står den på sideboarden i vardagsrummet... är man inredningsnörd så är man! :)

Påse från House of Doris.

Butiken var tidigare en Vila-butik, men nu var det istället en House of Doris. Fanns sååå mycket snyggt! Urtuffa armband med peacemärken på bland annat... det KAN vara så att jag måste dit snart igen... jobbigt med såna måsten va?! ;)

Skumt... Den översta bilden i förra inlägget såg inte alls sådär gröntonad ut på min dator då jag publicerade den. Men nu när jag kollar på paddan ser den ju helkonstig ut! Så kan det gå...

Må väl kära läsare, hoppas ni har en mysig fredagkväll!

15 kommentarer:

  1. Påse?? Jag kallar det nog också inredningsdetalj :-) Snygg som tusan ju! Den där butiken verkar spännande! Aldrig hört namnet förut... fast det kanske inte är en butikskedja iof :-) Ha en go helg!

    SvaraRadera
  2. Snygg scarfs du har hittat!

    Hoppas du får en fin helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Coolt! Passar dig, det står ju liksom Jessica på allt liksom!
    Ha en underbar helg fina vännen!
    STOR KRAM! Judita

    SvaraRadera
  4. Dösnygg, en sjal helt i min stil o påsen är ju så cool en läcker inredningsdetalj. Ha en bra start på veckan vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Toppen när man kan ha användning av påsen i inredningen.. Snyggt snyggt! Sjalen likaså

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Både sjal och "inredningsdetaljen" :)
    Kram och ha en ny fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Super snygg sjal och påsen passade bra till :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Tack för din styrkekram<3
    Urtjusig sjal och extraplus att påsen också var så snygg:) Läst ifatt lite och va kul att ni är med i Härligt hemma, inte jättekonstigt ju eftersom du har så snyggt hos dig:)

    Kramar fredrika

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Vilken fin scarfes! Det kan man aldrig få för många av! :)
    Kram Madelene

    SvaraRadera
  10. Förstår att du gillar scarfen, super snygg :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Åh den där scarfen gillade jag med, riktigt snygg:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  12. Wow va läcker scarf!
    Tuff ;)

    Hihi, ja den bilden såg faktiskt lite grön ut.

    Ha en fin kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Heeej där...
    Undrar bara lite vart du tagit vägen.... Hoppas det inte hänt något!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  14. Hej! Vill bara kika in och säga hej.. Var ett tag sedan du kikade in så jag hoppas allt är bra!

    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  15. Hej! Saknar dina inlägg. Hoppas allt är bra:)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica